Skip to main content

Toelichting onbereikbaarheid 16 oktober

Ermir L.

Op donderdag 16 oktober vond bij Cralux een tijdelijk administratief nazicht plaats in samenwerking met de FOD Werkgelegenheid. Tijdens deze controle waren ook de ordediensten aanwezig, wat gebruikelijk is bij dergelijke inspecties.

Wij hebben tijdens het volledige proces onze volledige medewerking verleend en onmiddellijk alle gevraagde documenten, overeenkomsten en registraties bezorgd. Hierdoor kon het onderzoek vlot en correct worden afgerond door de bevoegde overheidsdiensten.

We zijn intussen positief beoordeeld op basis van onze procedures en naleving van de wettelijke voorschriften. Dit betekent dat we onze activiteiten vanaf vrijdag 17 oktober opnieuw hervatten.

We willen graag onze klanten, leveranciers en buren bedanken voor hun begrip en vertrouwen, en bieden onze excuses aan voor de tijdelijke onbereikbaarheid van vandaag.

Met dank aan de betrokken diensten voor hun professionele en correcte begeleiding.

Met vriendelijke groeten,
Ermir L.
Bestuurder – Cralux BV

11.240 m²
isolatie per maand
250 m²
showroom
167
teamleden op de baan
Berekenen
Mailen
Bellen